شما درصد زیادی از زندگی بزرگسالی خود را در محل کار خود سپری می‌کنید (در واقع حدود ۳۵ درصد از کل ساعت بیداری خود را). بنابراین، بهتر است سعی کنید تا حد ممکن از زندگی کاری خود لذت ببرید.

روابط شما با همکارانتان می‌تواند این کار را بسیار راحت‌تر یا بسیار دشوارتر کند. داشتن دوستان در محل کار مزایای زیادی دارد، اما برخورد با افراد منفی یا سخت، روز به روز می‌تواند ضرر داشته باشد. به همین دلیل، اگر می‌خواهید رابطه خود را با همکاران خود بهبود ببخشید، مواردی وجود دارد که می‌توانید امتحان کنید.

زبان بدن را بشناسید

یکی از کلید‌های ایجاد روابط قوی خواندن سیگنال‌هایی است که دیگران می‌فرستند.

تلاش برای گپ زدن با یک همکار در هنگام ایجاد ناراحتی و تلاش برای رسیدن به یک مهلت مقرر، خیلی مؤثر نخواهد بود. بنابراین، توجه داشته باشید که زبان بدن همکار شما قبل از درگیر شدن و در طول تمام تعاملات به شما چیزهای زیادی می‌گوید.

این موضوع به شما کمک می‌کند تا بدانید  آن ها در چه زمانی ترجیح می‌دهند تنها بمانند و یا چه موضوعی برای مکالمه کردن، آن هم به بهترین وجه مناسب نیست و همچنین می‌توانید یاد بگیرید که همکاران شما از صحبت کردن در مورد چه مسائلی لذت می‌برند.

خواندن زبان بدن به شما کمک می‌کند تا در هنگام مکالمه به نوع مکالمه‌ها متکی باشید.

 

سیگنال درست بفرستید

شما همچنین باید مراقب نشانه‌هایی باشید که از طریق زبان بدن خود برای دیگران ارسال می‌کنید. به عنوان مثال، اگر دستانتان را روی سینه جمع کرده و صورتتان را به سمت پایین نگه داشته‌اید و یا به طور کلی،......